Ogłoszenia ZSiP w Bolkowie
- 2021
- 12.05.21
- 28.04.2021
- 29.03.2021
- 26.03.2021
- 1.02.2021
- 25.01.2021
- 12.01.2021
- 07.01.2021
- 11.12.2020
- 02.12.2020
- 25.11.2020
- 20.11.2020
- 16.11.2020
- 12.11.2020
- 04.11.2020
- 30.10.2020
- 29.10.2020
- 20201005
- 20200912
- 20200824
- 20200821
- 20200818
- 20200814-zmiana
- 20200813-srod
- 202007813komp
- 20200713
- 20200708B
- 20200708
- 20200725
- 20200706
- 20200630
- 20200629a
- 20200629
- 20200617
- 20200526
- 20200430
- 20200310
- 20200211
- 28.01.20
- 22.01.2020
- 17.01.2020
- 20200115-katering
- 20200115-sala
- 20200115
- 20200114
- 30.12
- 19.12 ogłoszenie
- 18.12. nabiał
- 18.12.ryby
- 18.12. mrozonki
- 18.12 marta w.
- 12.12
- 20191210
- nabór księgowy -20.11
- nabór księgowy
- 27.09
- 16.09
- 0000
- boisko
- 10.06
- 05.06
- 28.05
- 21.05
- 17.05
- 20190515
- sprawozdania od 2016
- sprawozdanie 2015
- 000
- 19.03
- 08.03
- marzec 2019
- 009.01
- 08.01
- 07.01-i
- 07.01
- 01.19-jaja
- 1.19
- 018.12
- 18.12
- 17.12
- PIECZYWO
- 14.12 OWOCE PUIECZYWO
- drób
- 14.12 nabiał
- jaja 14.12
- 20181009
- 03.10
- 11.09
- 04.09
- 20.08
- 09.08
- RODO
- 20180710
- Zarządzenie 14/2018
- 16.05
- 1 wyjazd socjoter
- 24.04
- hydranty
- 13.04
- 4.04. barnarda
- gra symulacyjna
- 04.04
- 03.04 logopeda
- 28.03
- 26.03
- 22.03
- 15.03.18 marta w
- 12.03 magda
- magda 17.01
- iza - specjalista ds monitoringu
- wybór ofert marta w.
- ogólnospozywka
- olej opałowy II
- olej opałowy
- marta watrucka- jaja, mrozonki
- zmiana ogłoszenia koordynator
- nabór psycholog projekt
- Nabór koordynator
- 22.09.2017 ogłoszenie
- nabór 2017
- przetarg mrozonki
- Przetarg II
- zmiana ogłoszenia
- zamówienie publiczne 17.01.2017 r.
- Nubira
- baza adresowa
- nowy
- zdjecia
- irena
- zapytania ofertowe magda
- ogłoszenia o prace
- marta W#
- komputery
- ag20130709
- logo
- ogłoszenie turnus
- ogłoszeni9e maga II
- wybór oferty
- OGŁOSZENIE MAGDY
- Kontrole
- zadania zespołów
- nabór na praconwika
- Wnioski
- Poradnik
- REGULAMINY
- Statut PCPR w Jaworze
ODWOŁANIE NABORU NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE.pdf
(62.76 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2019-12-30 14:52:08)Ostatnio zmodyfikował:informacja o wyborze najlkorzystniejszej oferty - Sukcesywna dostawa produktów spozywczych - owoce i warzywa w IV kwartale.jpeg
(314.97 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2019-09-27 09:03:31)Ostatnio zmodyfikował:Wybór ofert - Wyjazdowy trening kompetencji i umiejetnosci społecznych.pdf
(61 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2019-05-14 15:02:57)Ostatnio zmodyfikował:ZAPYTANIE OFERTOWE NR 5.2019.pdf
(515.5 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2019-04-25 13:12:23)Ostatnio zmodyfikował:Zapytanie ofertowe 4.2019.pdf
(515.5 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2019-04-15 09:26:15)Ostatnio zmodyfikował:WYKAZ PRACOWNIKÓW POWIATOWEGO CENTRUM POMOCY RODZINIE W JAWORZE.pdf
(65.64 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2019-04-08 09:49:19)Ostatnio zmodyfikował:Marta Prokopik(2019-04-08 09:52:43)Regulamin organizacyjny PCPR Jawor z dnia 1.10.2018 r..pdf
(8.2 MB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2019-04-05 13:33:38)Ostatnio zmodyfikował:28.03.2019
(357.34 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2019-03-28 08:12:37)Ostatnio zmodyfikował:Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - Olej opałowy.jpeg
(355.01 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2019-01-25 12:55:04)Ostatnio zmodyfikował:Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - mrozonki.jpeg
(339.33 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2019-01-24 15:15:43)Ostatnio zmodyfikował:Wybór najkorzystniejszej oferty na dostawę jajek.jpeg
(341.24 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2019-01-14 08:54:23)Ostatnio zmodyfikował:Wybór najkorzystniejszej oferty na przeprowadzenia zajęć reedukacyjnych i wyrównawczych.pdf
(59.72 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2018-10-18 10:19:39)Ostatnio zmodyfikował:Odwołanie naboru na wolne stanowisko urzędnicze.pdf
(22.15 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2018-10-03 13:14:42)Ostatnio zmodyfikował:Nabór na wolne stanowisko referent ds. administracji i kadr.pdf
(38.39 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2018-09-18 14:18:23)Ostatnio zmodyfikował:Wybor najkorzystniejszej oferty III kw_owoce_warzywa.jpeg
(335.12 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2018-06-28 15:02:44)Ostatnio zmodyfikował:Wyjazd socjoterapeutyczny wybór ofert.pdf
(40.22 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2018-06-04 13:22:37)Ostatnio zmodyfikował:informacja o wynikach naboru na stanowisko referent ds_ adm.pdf
(22.43 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2018-05-29 14:20:43)Ostatnio zmodyfikował:rekrutacja
(22.79 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2018-05-23 13:57:23)Ostatnio zmodyfikował:nabór na stanowisko referent ds.pdf
(37.09 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2018-05-10 13:48:29)Ostatnio zmodyfikował:skan_informacja o wyborze oferty hydranty.jpeg
(325.35 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2018-05-10 11:35:03)Ostatnio zmodyfikował:nabór na stanowisko referent ds. administracji i kadr.pdf
(36.75 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2018-05-09 12:18:18)Ostatnio zmodyfikował:wybór ofert - gra str.pdf
(59.91 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2018-04-18 13:35:41)Ostatnio zmodyfikował:wybór ofert - logopeda str.pdf
(60.43 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2018-04-13 14:32:58)Ostatnio zmodyfikował:Protokół z otwarcia ofert- usługi społeczne str.pdf
(60.8 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2018-04-13 14:20:53)Ostatnio zmodyfikował:wybór ofert - terapia str.pdf
(59.55 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2018-02-14 12:20:45)Ostatnio zmodyfikował:wybór ofert - trening str.pdf
(60.7 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2018-02-12 09:27:14)Ostatnio zmodyfikował:wybór ofert - monitoring str.pdf
(64.72 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2018-01-22 10:03:07)Ostatnio zmodyfikował:wybor oferty kaczorow.jpeg
(368.61 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2018-01-12 11:33:29)Ostatnio zmodyfikował:wybór nakorzystniejszej oferty - olej opałowy
(93.61 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2018-01-03 11:58:53)Ostatnio zmodyfikował:Zapytanie ofertowe - Paliwo.pdf
(28.78 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2017-12-20 09:26:28)Ostatnio zmodyfikował:zapytanie ofertowe - energia elektryczna.pdf
(43.74 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2017-12-12 14:53:28)Ostatnio zmodyfikował:Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty-mrozonki.pdf
(270.34 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2017-02-22 13:07:25)Ostatnio zmodyfikował:Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania.pdf
(575.3 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2017-02-15 08:50:44)Ostatnio zmodyfikował:Ogłoszenie o wynikach naboru na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze ? na stanowisko Kierownika Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej ?Jaworowy Start? w Jaworze.pdf
(26.89 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2017-02-01 12:13:45)Ostatnio zmodyfikował:PLAN POSTĘPOWAŃ O UDZIELENIE ZAMÓWIEŃ W 2017 R.pdf
(28.18 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2017-01-26 08:54:00)Ostatnio zmodyfikował:Zapytanie ofertowe na dostawę paliwa.pdf
(399.16 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2017-01-24 08:26:11)Ostatnio zmodyfikował:Pytania wykonawców_mrozonki_ryby.pdf
(1.4 MB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2017-01-23 11:00:16)Ostatnio zmodyfikował:Ogłoszenie o wymajem garaży.pdf
(15.3 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2016-08-10 13:44:21)Ostatnio zmodyfikował:informacja o wynikach naborupdf.pdf
(26.72 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2016-07-29 13:39:34)Ostatnio zmodyfikował:Wolne 24 grudnia br.pdf
(148.83 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2015-11-27 14:58:48)Ostatnio zmodyfikował:zapytanie_ofertowe_catering wrzesień.jpeg
(578.31 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2015-09-16 11:13:55)Ostatnio zmodyfikował:Ulotka.pdf
(374.84 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2015-07-22 09:32:35)Ostatnio zmodyfikował:marta ogłoszenie.pdf
(174.42 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2015-03-19 11:48:51)Ostatnio zmodyfikował:zaproszenie_do_zglaszania_kandydatur_ngo.jpeg
(631.15 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2014-12-02 14:46:10)Ostatnio zmodyfikował:Kampania.pdf
(136.24 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2014-11-25 07:49:37)Ostatnio zmodyfikował:Ogloszenie konkurs na placowke.pdf
(122.29 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2014-11-05 10:13:31)Ostatnio zmodyfikował:SPRAWOZDANIE Z DZIAŁANOŚCI PCPR ZA 2013 r..pdf
(353.34 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2014-10-20 11:59:57)Ostatnio zmodyfikował:kominikat.pdf
(40.24 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2014-10-07 10:38:53)Ostatnio zmodyfikował:Pomoc dla osób pokrzywdzonych przestepstwem.pdf
(121.67 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2014-09-18 11:46:05)Ostatnio zmodyfikował:RAPORT MONITORINGOWY.pdf
(4.02 MB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2014-06-18 11:18:18)Ostatnio zmodyfikował:Zapytanie ofertowe na przeprowadzenie treningu kompetencji i umiejętności społecznych
(1.63 MB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2014-05-15 13:53:07)Ostatnio zmodyfikował:Sprawozdanie z działalności Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Jaworze za 2012 r2.pdf
(298.64 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2013-09-25 10:14:02)Ostatnio zmodyfikował:ZAWIADOMIENIE.pdf
(335.88 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2013-07-15 12:01:22)Ostatnio zmodyfikował:logo
(21.92 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2013-07-02 17:44:43)Ostatnio zmodyfikował:wybór najkorzystniejszej oferty na zadanie 2 - język angielski stopień podstawowy.pdf
(481.78 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2013-06-12 11:09:33)Ostatnio zmodyfikował:zawiadomienie o unieważnieniu postępowania.pdf
(333.94 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2013-06-11 12:44:05)Ostatnio zmodyfikował:wybór najkorzystniejszej oferty na zadanie 9 - prawo jazdy kat.pdf
(335.24 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2013-06-11 12:43:59)Ostatnio zmodyfikował:SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
(2.07 MB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2013-05-16 15:02:24)Ostatnio zmodyfikował:Zarządzenie Dyrektora PCPR
(23 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2012-11-30 12:28:55)Ostatnio zmodyfikował:zapytanie ofertowe
(37.5 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2012-11-30 12:28:40)Ostatnio zmodyfikował:Wzór umowy
(29.5 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2012-11-30 12:27:07)Ostatnio zmodyfikował:Formularz ofertowy
(24.5 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2012-11-30 12:26:55)Ostatnio zmodyfikował:WNIOSEK O PRZEPROWADZENIE POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO.pdf
(62.83 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2012-11-30 11:58:35)Ostatnio zmodyfikował:Zapytanie ofertowe.doc
(32 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2012-10-01 08:59:22)Ostatnio zmodyfikował:zaproszenie do złożenia oferty na usługi doradztwa prawnego
(63.89 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2012-04-25 10:14:30)Ostatnio zmodyfikował:Powiatowe Centrum realizuje zadania z zakresu.pdf
(54.98 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2012-04-20 10:48:25)Ostatnio zmodyfikował:Uchwała w sprawie statutu
(80.2 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2012-02-07 14:17:21)Ostatnio zmodyfikował:Informacja z przeprowadzonych.pdf
(26.67 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2012-02-03 14:04:47)Ostatnio zmodyfikował:Regulamin_organizacyjny-2008 r..pdf
(65.62 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2012-02-03 13:32:08)Ostatnio zmodyfikował:INFORMACJA O WYNIKACH NABORU księgowy.pdf
(22.8 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2012-02-03 13:12:11)Ostatnio zmodyfikował:Ogłoszenie o naborze II
(44.5 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2012-01-09 14:04:24)Ostatnio zmodyfikował:Informacja o wynikach naboru
(13.54 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2012-01-02 13:51:48)Ostatnio zmodyfikował:OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATÓW.pdf
(41.71 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2011-11-30 14:14:15)Ostatnio zmodyfikował:Regulamin Załącznik Nr 2.pdf
(57.77 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2011-10-24 08:57:39)Ostatnio zmodyfikował:OGŁOSZENIE O KONKURSIE
(41.9 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2011-10-21 14:39:09)Ostatnio zmodyfikował:STRATEGIA 2011-2020
(926.41 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2011-07-01 11:38:51)Ostatnio zmodyfikował:skanuj0006.jpg
(148.8 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2011-06-28 14:29:53)Ostatnio zmodyfikował:skanuj0001.jpg
(181.06 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2011-06-28 14:29:21)Ostatnio zmodyfikował:skanuj0002.jpg
(240.44 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2011-06-28 14:16:52)Ostatnio zmodyfikował:WAKACJE - ZAGROŻENIA. LIST INTENCYJNY
(201.05 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2011-06-28 14:16:17)Ostatnio zmodyfikował:BIP-projekt.pdf
(144.38 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2011-04-12 19:52:56)Ostatnio zmodyfikował:do biuletynu - prawnik1.pdf
(65.78 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2011-03-22 09:07:33)Ostatnio zmodyfikował:Logo
(4.42 MB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2011-03-01 08:47:24)Ostatnio zmodyfikował:Zaproszenie do składania ofert na organizację turnusu rehabilitacyjnego z kursem komputerowym i treningiem umiejętności i kompetencji społecznych.pdf
(208.92 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2010-08-19 15:31:14)Ostatnio zmodyfikował:Zaproszenie do złożenia oferty cenowej na wykonanie badanie ewaluacyjnego.pdf
(185.57 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2010-07-15 12:56:40)Ostatnio zmodyfikował:Wygrana konkursu skierowanego do rodzin zastępczych.pdf
(108.03 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2010-07-02 13:13:01)Ostatnio zmodyfikował:Informacja o złożonych ofertach i wynikach wyboru najkorzystniejszej oferty- świadczenie usługi noclegowej, gastronomicznej i konferencyjnej.pdf
(146.9 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2010-06-21 15:07:49)Ostatnio zmodyfikował:Informacja o ofertach - Wykonanie materiałów promocyjnych.pdf
(141.73 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2010-06-17 15:12:32)Ostatnio zmodyfikował:Informacja o ofertach - świadczenie usług doradztwa zawodowego na rzecz osób usamodzielnianych.pdf
(141.18 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2010-06-17 15:12:20)Ostatnio zmodyfikował:Zaproszenie do złożenia oferty cenowej na wykonanie usługi noclegowej, gastronomicznej i konferencyjnej.pdf
(176.1 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2010-06-11 16:00:50)Ostatnio zmodyfikował:Ogłoszenie o rekrutacji.pdf
(145.51 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2010-06-08 14:22:39)Ostatnio zmodyfikował:Złożone oferty: świadczenie usług doradztwa zawodowego na rzecz osób usamodzielnianych
(109.69 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2010-06-08 14:01:59)Ostatnio zmodyfikował:Marta Prokopik(2010-06-08 14:05:03)Zaproszenie do złożenia oferty cenowej na wykonanie materiałów promocyjnych.pdf
(184.08 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2010-06-07 09:48:05)Ostatnio zmodyfikował:Zaproszenie do złożenia oferty - świadczenie usług doradztwa zawodowego na rzecz osób usamodzielnianych.pdf
(166.58 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2010-06-07 09:47:49)Ostatnio zmodyfikował:Załącznik Nr 1-schemat organizacyjny.pdf
(16.01 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2010-05-26 11:14:35)Ostatnio zmodyfikował:Zmiana siedziby PCPR.pdf
(12.46 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2010-05-26 10:29:29)Ostatnio zmodyfikował:Zaproszenie do złożenia oferty.pdf
(168.72 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2010-05-25 15:18:56)Ostatnio zmodyfikował:porady prawne - zmiana przyjec.pdf
(21.46 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2009-10-20 12:03:59)Ostatnio zmodyfikował:praca dla psych
(44.46 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2009-09-08 11:48:13)Ostatnio zmodyfikował:termin ..pdf
(25.44 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2009-05-21 13:40:02)Ostatnio zmodyfikował:Schemat organizacyjny PCPR
(640.84 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2009-01-08 12:07:22)Ostatnio zmodyfikował:poradnictwo prawne
(31.29 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2009-01-08 08:43:47)Ostatnio zmodyfikował:poradnictwo psych
(36.92 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2009-01-08 08:43:14)Ostatnio zmodyfikował:praca dla konsultanta prawnika
(37.65 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2008-11-04 13:09:09)Ostatnio zmodyfikował:Uniewaznienie przetargu
(55.95 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2008-10-30 15:40:59)Ostatnio zmodyfikował:wybór oferty
(63.78 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2008-10-30 15:40:34)Ostatnio zmodyfikował:ogłoszenie o zamówieniu - usługi
(48.06 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2008-10-16 14:16:32)Ostatnio zmodyfikował:Specyfikacja istotnych warunków zamówienia publicznego na wykonanie zadania
(269.78 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2008-10-16 14:16:11)Ostatnio zmodyfikował:ZAŁĄCZNIK DO OGŁOSZENIA.pdf
(235.48 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2008-10-08 13:12:32)Ostatnio zmodyfikował:OGŁOSZENIE NA PRZETARG.pdf
(2.48 MB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2008-10-08 13:12:06)Ostatnio zmodyfikował:doradca w PCPR kon.pdf
(33.8 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2008-05-14 09:11:29)Ostatnio zmodyfikował:Marta Prokopik(2008-05-14 09:11:56)PEGAZ/ HOMER
(13.67 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2008-03-13 08:28:08)Ostatnio zmodyfikował:Psychologiczny Punkt Konsultacyjny.pdf
(25.42 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2008-02-08 12:42:09)Ostatnio zmodyfikował:INFORMACJA 2.pdf
(13.29 KB)Wytworzył:Udostępnił:Marta Prokopik(2008-01-29 10:55:37)Ostatnio zmodyfikował: