Ogłoszenia do 31.12.2010 r.
OGŁOSZENIE nr 7
Informacja o wynikach naboru na stanowisko urzędnicze
w Domu Pomocy Społecznej w Jaworze
Starszy referent ds. płac i ubezpieczeń
……………………………………………………………..
nazwa stanowiska pracy
Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko został wybrany Pan Rafał Bujak, zamieszkały w Jastrowcu.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pan Rafał Bujak spełnił wszystkie wymogi formalne określone w ogłoszeniu na stanowisko starszego referenta ds. płac i ubezpieczeń.
W trakcie rozmowy rekrutacyjnej kandydat wykazał się dużym zasobem wiedzy z zakresu zadawanych pytań oraz znajomością specyfiki pracy na w/w stanowisku.
Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Jaworze
mgr Henryk Baczmański
OGŁOSZENIE nr 6
Jawor, dnia 24 września 2010r.
INFORMACJA O KANDYDATACH
którzy zgłosili się do naboru na wolne stanowisko urzędnicze:
Starszy referent ds. płac i ubezpieczeń
Informuję, że komisja rekrutacyjna powołana w celu wyłonienia kandydata na wolne stanowisko urzędnicze w Domu Pomocy Społecznej w Jaworze, w zakresie objętym wymaganiami związanymi z ogłoszeniem o naborze na ww. stanowisko, do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowała jedną aplikację.
Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Jaworze
mgr Henryk Baczmański
OGŁOSZENIE nr 5
Jawor, dnia 13 września 2010r.
DYREKTOR DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W JAWORZE
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
I. Nazwa i adres jednostki:
Dom Pomocy Społecznej w Jaworze
Pl. Seniora 3
59-400 Jawor
II. Określenie stanowiska:
Nazwa stanowiska: Starszy referent ds. płac i ubezpieczeń
Wymiar czasu pracy: 1/1 etat
Umowa terminowa na czas określony do 6 miesięcy, w przypadku konieczności odbycia służby przygotowawczej – pozytywny wynik egzaminu kończącego służbę przygotowawczą jest warunkiem dalszego zatrudnienia.
Przewidywany termin zatrudnienia: październik 2010r.
III. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym:
- Wymagania niezbędne:
a) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
b) obywatelstwo polskie,
c) posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na określonym stanowisku,
d) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
e) nieposzlakowana opinia,
f) wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: informatyka, elektronika.
- Wymagania dodatkowe:
a) zaangażowane i samodzielność przy wykonywaniu powierzonych zadań, umiejętność dobrej organizacji pracy na własnym stanowisku i pracy w zespole, odpowiedzialność, sumienność i rzetelność,
b) wysoka kultura osobista, umiejętność redagowania pism, logicznego myślenia, stosowania przepisów prawnych, komunikatywność, odporność na stres,
c) umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska Windows (pakiet MS Office),
d) umiejętność obsługi programu Płatnik 8.01.001 oraz programu płacowego Symfonia,\
e) prawo jazdy kat. B
f) ogólna znajomość aktów prawnych niezbędnych do wykonywania zadań przewidzianych na stanowisku, a w szczególności:
- ustawa z dnia 13 października 1998r. o systemie ubezpieczeń społecznych (Dz.U. z 2009r., Nr 205, poz. 1585 ze zm.)
- ustawa z dnia 26 lipca 1991r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz.U. z 2010r. Nr 51, poz. 307)
- ustawa z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (Dz.U. z 1998r. Nr 21, poz.94 ze zm.)
- ustawa z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.),
- ustawa z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz.U. z 2009r., Nr 175, poz.1362)
wraz wydanymi do ww. ustaw aktami wykonawczymi.
IV. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Sporządzanie miesięcznych list płac.
2. Prowadzenie kartotek podatkowych i zasiłkowych.
3. Sporządzanie deklaracji podatkowych.
4. Sporządzanie dokumentacji rozliczeniowej dla ZUS.
5. Prowadzenie korespondencji z komornikiem w sprawie zajętych wierzytelności.
6. Administrowanie siecią komputerową i bazami danych.
7. Systematyczne tworzenie kopii danych umożliwiających ich odtwarzanie w przypadku awarii oraz ich archiwizowanie.
V. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny*,
- życiorys (CV) z opisem przebiegu pracy zawodowej*,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – określony w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 lipca 2009r. (Dz.U.2009, nr 115,poz.971),
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, uprawnienia i kwalifikacje zawodowe,
- kserokopie świadectw pracy z poprzednich miejsc pracy lub inne dokumenty potwierdzające okresy zatrudnienia,
- kserokopia dokumentu potwierdzającego tożsamość,
- oświadczenie, że kandydat posiada dobry stan zdrowia do zatrudnienia na określonym stanowisku,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie.
*list motywacyjny oraz życiorys (CV) należy opatrzyć klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Starszego referenta ds. płac i ubezpieczeń w Domu Pomocy Społecznej w Jaworze, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz.1458)”
VI. Termin i miejsce składania dokumentów:
Do dnia 23 września do godz. 14:00
Oferty, które wpłyną do DPS po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. O terminie i miejscu II etapu naboru kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie w ciągu 2 dni od daty posiedzenia, na którym komisja zapozna się ze złożonymi ofertami. Oferty należy składać, w zamkniętej kopercie, w Domu Pomocy Społecznej w Jaworze (w księgowości) albo przesłać na adres: Dom Pomocy Społecznej w Jaworze, Pl. Seniora 3, 59-400 Jawor z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Starszy referent ds. płac i ubezpieczeń”.
Decyduje data wpływu oferty do Domu Pomocy Społecznej w Jaworze.
VII. Dodatkowe informacje:
- Niniejsze ogłoszenie opublikowano w BIP Domu Pomocy Społecznej w Jaworze
( www.powiat-jawor.org.pl) oraz umieszczono na tablicy informacyjnej DPS w Jaworze. 2. Przed zawarciem umowy o pracę kandydat wyłoniony w drodze naboru przedkłada pracodawcy:
a) zaświadczenie lekarza medycyny pracy potwierdzające brak przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku, na które został przeprowadzony nabór (skierowanie wystawia pracodawca),
b) informację z Krajowego Rejestru Karnego dotyczącą niekaralności
(z zapytaniem wystąpi wyłoniony kandydat),
c) oryginały dokumentów wymienionych w części V pkt 4,5,6.
3. Złożone w naborze dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do jego akt osobowych.
4. Dokumenty osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do drugiego etapu i zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane, a następnie przekazane do archiwum zakładowego.
5. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowanych.
6. Informacja o wyniku naboru zostanie ogłoszona na tablicy informacyjnej w siedzibie Domu Pomocy Społecznej w Jaworze oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.
Dyrektor
mgr Henryk Baczmański
OGŁOSZENIE nr 4
Informacja o wynikach naboru na stanowisko
kierownicze urzędnicze
w Domu Pomocy Społecznej w Bolkowie
Zastępca kierownika działu terapeutyczno – opiekuńczego
……………………………………………………………..
nazwa stanowiska pracy
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana Pani Edyta Frąckowiak zamieszkała w Bolkowie
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
W trakcie rozmowy kandydatka wykazała się dużym zasobem wiedzy z zakresu zadawanych pytań oraz dobrą znajomością wiedzy ogólnej z zakresu funkcjonowania jednostek samorządu terytorialnego i zagadnień przewidzianych dla stanowiska zastępcy kierownika działu terapeutyczno – opiekuńczego.
Ponadto podczas rozmowy kwalifikacyjnej kandydatka wykazała się w opinii komisji wysoką kulturą osobistą, swobodą wypowiedzi. Cechy osobowościowe, elokwencja kandydatki i wizja działania odpowiada profilowi stanowiska pracy i spełnia oczekiwania pracodawcy.
Dyrektor Domu Pomocy Społeczne w Bolkowie
Henryk Baczmański
Bolków, dnia 22 październik 2009 rok
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
OGŁOSZENIE NR 3 Bolków, dnia 08 października 2009r.
DYREKTOR DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BOLKOWIE
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO KIEROWNICZE URZĘDNICZE
I. Nazwa i adres jednostki:
Dom Pomocy Społecznej w Bolkowie
Ul. Kamiennogórska 3
59-420 Bolków
II. Określenie stanowiska:
Nazwa stanowiska: Zastępca kierownika działu terapeutyczno – opiekuńczego
Wymiar czasu pracy: 1/1 etat
Umowa terminowa na czas określony do 6 miesięcy, w przypadku konieczności odbycia służby przygotowawczej – pozytywny wynik egzaminu kończącego służbę przygotowawczą jest warunkiem dalszego zatrudnienia.
Przewidywany termin zatrudnienia: listopad 2009r.
III. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym:
-
Wymagania niezbędne:
a) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
b) obywatelstwo polskie,
c) posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na określonym stanowisku,
d) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
e) nieposzlakowana opinia,
f) wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: pedagogika, socjologia, pielęgniarstwo,
g) studia podyplomowe z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi,
h) kwalifikacje w zawodzie pielęgniarki,
i) co najmniej 4- letni staż pracy.
-
Wymagania dodatkowe:
a) zaangażowane i samodzielność przy wykonywaniu powierzonych zadań, umiejętność dobrej organizacji pracy na własnym stanowisku i pracy w zespole, odpowiedzialność, sumienność i rzetelność,
b) wysoka kultura osobista, umiejętność redagowania pism, logicznego myślenia, stosowania przepisów prawnych, komunikatywność, odporność na stres,
c) umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska Windows.
IV. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
kierowanie działem terapeutyczno – opiekuńczym w Bolkowie,
-
współpraca z NFZ, ZOZ, placówkami pomocy społecznej, placówkami samorządowymi,
-
współpraca z lekarzem, personelem oraz rodzinami mieszkańców DPS w celu utrzymania jak najlepszej sprawności psychicznej i fizycznej mieszkańców.
V. Wymagane dokumenty:
-
list motywacyjny*,
-
życiorys (CV) z opisem przebiegu pracy zawodowej*,
-
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – określony w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 lipca 2009r. (Dz.U.2009, nr 115,poz.971),
-
kopie dokumentów poświadczających wykształcenie, uprawnienia i kwalifikacje zawodowe,
-
kopie świadectw pracy z poprzednich miejsc pracy lub inne dokumenty potwierdzające okresy zatrudnienia,
-
kopia dowodu osobistego,
-
oświadczenie, że kandydat posiada dobry stan zdrowia do zatrudnienia na określonym stanowisku,
-
oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie.
*list motywacyjny oraz życiorys (CV) należy opatrzyć klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko: Zastępcy kierownika działu terapeutyczno – opiekuńczego w Domu Pomocy Społecznej w Bolkowie, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz.1458)”.
VI. Termin i miejsce składania dokumentów:
Do 19 października 2009r. do godz.1400
Oferty, które wpłyną do DPS po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. O terminie i miejscu II etapu naboru kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie w ciągu 2 dni od daty posiedzenia, na którym komisja zapozna się ze złożonymi ofertami. Ofert należy składać w zamkniętej kopercie w Domu Pomocy Społecznej w Bolkowie (w sekretariacie), albo przesłać na adres: Dom Pomocy Społecznej w Bolkowie, ul. Kamiennogórska 3, 59-420 Bolków z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko kierownicze urzędnicze: Zastępca kierownika działu terapeutyczno – opiekuńczego”. Decyduje data wpływu oferty do Domu Pomocy Społecznej w Bolkowie.
VII. Dodatkowe informacje:
-
Niniejsze ogłoszenie opublikowano w BIP Domu Pomocy Społecznej w Bolkowie( www.powiat-jawor.org.pl) oraz umieszczono na tablicy informacyjnej DPS w Bolkowie
-
Przed zawarciem umowy o pracę kandydat wyłoniony w drodze naboru przedkłada pracodawcy:
a) zaświadczenie lekarza medycyny pracy potwierdzające brak przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku, na które został przeprowadzony nabór (skierowanie wystawia pracodawca),
b) informację z Krajowego Rejestru Karnego dotyczącą niekaralności (z zapytaniem wystąpi wyłoniony kandydat)
3. Złożone w naborze dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do jego akt osobowych,
4. Dokumenty osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do drugiego etapu i zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane, a następnie przekazane do archiwum zakładowego,
5. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowanych,
6. Informacja o wyniku naboru zostanie ogłoszona na tablicy informacyjnej w siedzibie Domu Pomocy Społecznej w Bolkowie oraz w Biuletynie informacji Publicznej.
Dyrektor
Henryk Baczmański
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
OGŁOSZENIE nr 1
Dla Jednostek Organizacyjnych Starostwa Powiatowego w Jaworze
Dom Pomocy Społecznej w Bolkowie informuje, że w 2008 roku przeprowadzono kasację zużytych
środków o charakterze wyposażenia.
Są to :
-
szafy, biurka, fotele, stoliki, tapczany, łóżka, materace, półki, krzesła, taborety,
-
telewizory, radia, radiomagnetofony, odtwarzacze video, kalkulatory elektryczne,
-
komputery, skaner, drukarki,
-
maszyna do szycia, żelazka elektryczne, roboty kuchenne, czajniki elektryczne, aparaty telefoniczne, gofrownica,
odkurzacze, zegary ścienne, -
spalarka do igieł, sterylizator, nawilżacz powietrza, leżanka rehabilitacyjna,glukometr, inhalator,
-
kosiarki spalinowe do trawy, zraszacz ogrodowy, gaśnica śniegowa,
-
dywany, pościel.
Materiały te zostały skasowane ze względu na ich duże zużycie, ich stan techniczny nie pozwala na ich dalsze użytkowanie,
naprawa skasowanych urządzeń jest niemożliwa ( brak części zamiennych oraz kwota naprawy przewyższa wartość,
są to urządzenia mające powyżej 10 lat), meble są również w złym stanie technicznym.
Jeżeli jest Jednostka Starostwa Jaworskiego zainteresowana odbiorem niektórych w/w przedmiotów,
kontakt pod numerami :
-
Dom Pomocy Społecznej w Bolkowie - 075- 7413222
-
Dom Pomocy Społecznej Filia w Jaworze - 076-7290710
-
Dom Pomocy Społecznej Filia w Mierczycach - 076-8874425
Dyrektor Domu Pomocy Społecznej
Henryk Baczmański
---------------------------------------------------------------------------------
OGŁOSZENIE nr. 2
Dom Pomocy Społecznej w Bolkowie ul. Kamiennogórska 3 , 59-420 Bolków
poszukuje spadkobierców n/w zmarłych mieszkańców :
1. Pani Anna Szydłowska ,ur. 26.06.1931 r. w miejsc. Latacz,
córki Juliana i Michaliny z domu Pawluk.
2. Pani Stefania Lepak, ur. 07.06.1925 w miejsc, Uckange,
córki Antoniego i Marianny z domu Gębala.
3. Pani Zofia Czykiel, ur. 15.05.1918 w miejsc. Śniatyn,
córki Waleriana i Anny z domu Krupska.
Powyższy depozyt wchodzi w skład masy spadkowej i będzie wypłacony spadkobiercom zmarłych mieszkanek po przedłożeniu przez nich prawomocnego postanowienia Sądu o stwierdzeniu nabycia praw do spadku.
Niepodjęcie depozytu przez spadkobierców w terminie 3 lat spowoduje, że depozyt przejdzie na własność Skarbu Państwa zgodnie z Ustawą z dnia 18.10.2006 roku ( Dz. U. Nr 208 poz. 1537 z dnia 21.11.2006 r.) o likwidacji niepodjętego depozytu.
Kontakt telef. 075 74 13 222 Pracownik socjalny DPS
Dyrektor Domu Pomocy Społecznej
mgr Henryk Baczmański